ניהול תוכן | אינטרטיפס

שיווק באינטרנט ללא תוכן הוא כמעט בלתי אפשרי, לא משנה באיזו אסטרטגיה שיווקית אתם נוקטים ובאילו טקטיקות אתם משתמשים, תוכן או תכנים איכותייחם הם חלק בלתי נפרד מכל צורה של שיווק בכלל ושיווק באינטרנט בפרט.


מהו תוכן?

תוכן הוא מנוע הצמיחה של אתר אינטרנט, בלעדיו הוא משול לעץ ללא פירות. תוכן כולל דפי אתר, בלוג, פודקאסטים, מאמרים, מקרי בוחן, הודעות דוא"ל, הודעות לעיתונות, תמונות, סרטונים, אינפוגרפיקות ועוד.


מהו תוכן שיווקי?

תוכן שיווקי זאת גישה שיווקית אסטרטגית הממוקדת ביצירה והפצת תוכן בעל ערך ורלוונטי לקהל יעד מוגדר. מטרת התוכן השיווקי הוא משיכה ושימור לקוחות שמניב הנעה לפעולה והמרות רווחיות.

תוכן שיווקי הוא תהליך מתמשך, המשולב באסטרטגיית השיווק של העסק, והוא נעשה, על ידי יצירת תוכן עקבי המכוון לשינוי ושיפור התנהגות הצרכנית.

בכלליות, תוכן שיווקי הוא דרך לתקשורת עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים מבלי למכור. מתוך ההבנה שלקוחות אשר ישכילו וילמדו באמצעות התוכן המסופק יהפכו לללקוחות נאמנים לעסק.

תוכן שיווקי עובד, לראייה מרבית הארגונים הגדולים בעולם בתחום השיווק כבר פועלים על פי גישה זו, אך היא אינה נחלתם בלבד. תוכן שיווקי עובד גם עסקים קטנים.


מהם היעדים של תוכן שיווק ?

שיפור ויצירת מודעות לעסק או מותג.

יצירה וטיפוח המרת לקוחות

שירות לקוחות לפני במהלך ולאחר המכירה.

שימור נאמנות לקוחות


כיצד אנחנו מייצרים תוכן שיווקי?

  1. מאפיינים ומתכננים - סוף מעשה במחשבה תחילה
  2. מהן המטרות? באילו דרכים נשיג אותן? וכיצד נמדוד אותן? הן רק חלק מהשאלות שעולות בשלב האפיון והתכנון, מטרת האפיון הוא הגדרת היעדים העסקיים שהתוכן השיווקי יסייע בהם.

  3. מעריכים את קהלי היעד
  4. העיסוק בקהל היעד היא משימה מתמשכת, מכיוון שתוכן שיווקי נכתב באופן פרטני חייבים להכיר מיהם האנשים? מהי האישיות שלהם? וכך הלאה.

  5. מפתחים את הסיפור
  6. הסיפור, הוא החוויה המובחנת שאנו יוצרים, מהרעיונות הגדולים לדברים הקטנים שמייצגים את הדרך ואופן הפעולה של העסק.

  7. מתאימים את ערוץ השיווק לקהל היעד והסיפור
  8. בחינת ערוץ לשיווק התוכן, היא תולדה של היכרות עם קהל היעד והסיפור ולא להיפך.

  9. מוצאים לפועל את התוכן
  10. מספרים את הסיפור היחודי, בדרך היחודית (המתאימה לקהל היעד) בערוץ השיווק.

  11. מייצרים דו שיח עם קהל היעד
  12. מקשיבים ומדברים עם קהל היעד על התוכן (הסיפור).

  13. מודדים, לומדים ומסתגלים
  14. מדידת הישגי התוכן השיווקי היא משימה חשובה המאפשרת למידה מטעויות והסתגלות לשינויים, המדידה היא של הישגי התוכן השיווקי בהקשר לתכנית הראשונית.


מהם עוד כוללים שירותי ניהול התוכן והתכנים שלנו?

  • ביצוע ניתוחים לפערי תוכן ותכנים.
  • כתיבת מדריכי סגנון.
  • כתיבת מדריכים לפרסום תוכן באינטרנט וברשתות חברתיות.
  • תכנון פרסום תכנים חודשי רבעוני ושנתי.
  • ניהול מלאי תכנים מפורט.
  • עריכת תוכן בהיבטי שפה, מילות מפתח ותצוגה.
  • ועוד.


לפרטים נוספים על תוכן בכלל, תוכן שיווקי וניהול תכנים פנו אלינו כעת

פרויקטים אחרונים

מפת האתר